Мога ли да сменя адреса за доставка?
- Да, можете. Ако новият адрес за доставка е в рамките на същия град, може да пренасочите пратката само с номер на товарителница, който може да получите на посочен от Вас email адрес, и да се обадите по телефона на съответната куриерска фирма.
Друг начин по който може да пренасочите пратката си е да последвате линка от съобщението, което трябва да получите няколко часа преди доставката. Следвайки всички стъпки там, може да пренасочите или отложите доставката.
Мога ли да направя поръчка по телефона?
- Да, можете. След обаждане на посочения телефон :+ 359 882 979 106 наш сътрудник ще направи Вашата поръчка като ще му бъдат нужни Вашите данни: Имена, Адрес за доставка, email адрес и код на продукта, който желаете да закупите.
След финализиране на поръчката ще получите на email адреса електроната си поръчка.
Мога ли да направя поръчка без регистрация в сайта?
- Може да пазарувате в нашия сайт и като Гост, но по този начин няма да можете да проследявате направените от Вас поръчки в личния си профил.
Тази функция ще може да използвате само след направена регистрация и влизане в личния си профил на сайт.
При Замяна или Връщане на стоката кой заплаща куриерската такса?
- В рамките на 14 работни дни, след предявената претенция, потребителят има право да върне стоката на търговеца, като заплаща транспортните разходи на куриерската фирма по чл.55 ал.2 от ЗЗП.
Крайният срок за връщане на стоката (в състоянието в, което е била изпратена) е преди изтичането на 14-дневния срок.
Ако ми липсваща част от поръчката към кого да се обърна?
- При установяване на липсващ продукт или повреден от Вашата поръчка (След използване на опцията "Преглед преди заплащане" пред куриера), следва да се попълни констативен протокол за липса.
След това трябва да се свържите с наш сътрудник на тел: + 359 882 979 106 или email: omnia@onset.bg .