Доставките на продуктите се осъществяват чрез курерски компании Спиди и Еконт Експрес, до посочен от потребителя офис на куриерска компания или до различен адрес отбелязал от клиента.
Всички пратки се изпращат с опция преглед, като е желателно потребителят да провери цялоста на пратката, преди да заплати или получи пратката от куриера.
Доставката ще бъде извършена за период от 2-4 дни. Продуктите се доставят в зависимост от наличността, начина на доставка, както и от часа, в който са регистрирани в нашата система. След като поръчката бъде изпратена, ще получите имейл, с който Ви уведомяваме и потвърждаваме деня на доставка.
При поръчки до 60.00 лв достаквата до офис на куриерска компания Еконт е ена стойност 6.00 лв (до офис или адрес), а при избрана куриерска фирма Спиди, доставката до офис е 6.00 лв., а до адрес 7.00 лв.
При поръчки над 60.00 лв доставката до офис на куриерска компания или до личен адрес ще е напълно безплатна. Точна информация за цената на доставката на Вашата пратка можете да получите при завършването на поръчката си, след избор на конкретен метод за доставка.
Клиентите от Благоевград могат да се възползват от Безплатна доставка, като това става по следния начин: - ибор на продукт; - избор Класическа поръчка (Преди натискането на бутона има фиксирана доставка); - избор на Област (Област Благоевград); - избор на град (Благоевград); - метод на доставка - Модул Безплатна доставка;
Условията за безплатни доставки могат да бъдат различни в зависимост от периода на годината и натоварването на куриерските ни партньори. Затова Ви приканваме да проверявате дали имате право на безплатна доставката при завършването на поръчката, особено в празничните периоди.
Безплатната доставка на нашите промоционални пакети се доставят само с куриерска фирма Спиди до посочен от Вас офис;
Преди изпращане на поръчката omnia.bg има право да се свърже с Потребителя на посочените от него телефон/е-майл, за уточняване на детайли за поръчката или доставката.
При извънредни обстоятелства е възможно удължаване на срока за доставка, като потребителя ще бъде информаран за забавянето.
При невзета пратка повече от веднъж, клиента губи правото си на безплатна доставка при всички свои бъдещи негови поръчки
При неточни или сгрешени данни, предоставени от потребителя за адрес на доставката, при което стоката бъде изпратена на грешен адрес, разходите за куриерска услуга за пренасочване на пратката са за сметка на потребителя.