MAYBELLINE NEW YORK
Историята на козметичния гигант Maybelline Cosmetics в началото е повече от прозаична.През 1915 г. млада жена от Чикаго на име Мейбъл Уилямс втърсене на начин да подчертая очите си, проявила малко изобретателност и забърква в една купичка заедно черен въглен на прах и вазелин.Тя нанася сместа върху миглите си и била поразена от страхотния ефект, който се получил .
Вдъхновен от потенциала на изобретението, брат й Томас създава Maybell Laboratories и започва да продава спиралата по пощата . Жените от цяла северна Америка много скоро разбират за Maybelline, успеха е голям и от компанията през 1930 г. започват да продават козметика в местните магазини .
От този момент нататък, колекцията от легендарни продукти нараства, успоредно с това нарастват продажбите и популярността на марката.
През 1971 г. , след половин век на непрекъснати иновации , Maybelline прави пробив в козметичния свят чрез въвеждане на революционен нов продукт на водна основа Great Lash Mascara. От тогава тя се е превърнала в един от най-продаваните продукти за красота в света и е абсолютен фаворит сред знаменитости и гримьори
Иновациите за лице идват през 2004 г. с пускането на серия фон дьо тен, руж, бронзант, и коректор . Dream Matte Mousse – с въздушно мека формула е основата номер 1 в света и днес. През 2009 г. , Maybelline New York продължават с иновациите и пускат на пазара първия си BB крем в Азия. От тогава милиони жени по целия свят се влюбват в уникалната формула на Dream Fresh BB, която по-късно ще се трансформира в популярния и днес Perfector skin .
В категорията за устни Maybelline New York представи най-изчерпателната колекция Color Sensation през 2009 година. Големият спектър от нюанси е разделен на четири цветови семейства, които позволяват на жените лесно да се ориентират в желания от тях цвят. Последният успех от Maybelline New York е въвеждането на Color Show лакове за нокти през 2012 година.
През 2009 компанията бележи истински удар на „Седмицата на модата“ в Ню Йорк. След Амстердам , Берлин и Москва , марката се превръща в официален грим спонсор на Mercedes – Benz Fashion Week в своя роден град New York City. Оттогава Maybelline демонстрират своята креативност и опит в областта на модния подиум и сътрудничеството с модни дизайнери да разработят следващите сезонни тенденции за красота.
С блясъка и енергията на New York City, крайните нововъведения в грима и последните модни тенденции в модата могат лесно да се пренесат от модния подиум на улицата и обратно. Maybelline New York насърчава жените по целия свят да покажат своят личен „аз“ фактор използвайки тяхната козметика.
15
продукти